Duo concert Koninklijke Harmonie van Gronsveld en Brassband Kortrijk

Poster Brassband Kortrijk 2022 definitief

Het harmonieorkest van de Koninklijke Harmonie van Gronsveld en Brassband Kortrijk geven op zondag 30 oktober 2022 samen een uniek concert.

In het weekend van 28, 29 en 30 oktober 2022 is Brassband Kortrijk te gast bij de Koninklijke Harmonie van Gronsveld. Ter voorbereiding op de kampioenschappen 2022 repeteren de leden een heel weekend in Gronsveld. De Brassbandkampioenschappen worden gehouden op 27 november in Heist-op-den-Berg in België.

Dit repetitieweekend wordt afgesloten met een spetterend concert in de zaal van café Groéselt.

Brassband Kortrijk o.l.v. Ward de Ketelaere, Saxofoonorkest Kalashnikov, en de Koninklijke Harmonie van Gronsveld o.l.v. Ben Essers samen met de solist Frederik Leroy, staan garant voor een onvergetelijke avond.

Kortom, dit mag u niet missen.

Zondag 30 oktober

Aanvang 19.30 uur zaal open 19.00 uur

Zaal café Groéselt

Entreekaarten verkrijgbaar bij zelfbediening van Wel en aan de bar van café Groéselt.

Kaarten in de voorverkoop t/m 28 oktober € 10,--. Kaarten aan de avondkassa € 15,--

VOL = VOL